Beslenme ve Diyetetik
Bölüm Başkanı Mesajı
Değerli Ziyaretçilerimiz ve Geleceğin Diyetisyen Adayları,
Ankara Medipol Üniversitesi Beslenme ve Diyetetik Bölümü olarak, toplumun sağlıklı geleceğini inşa edecek, bilimsel kanıta dayalı düşünen ve etik değerleri özümsemiş profesyoneller yetiştirme misyonuyla 2019 yılında yolculuğumuza başladık. İlk mezunlarımızı verdiğimiz 2023 yılından bu yana, eğitim kalitemizi evrensel standartlara taşımanın gururunu yaşıyoruz.
Beslenme ve Diyetetik alanı; günümüzde dijitalleşen sağlık sistemlerini, yapay zekayı ve tıbbi beslenme yaklaşımlarını kapsayan multidisipliner bir yapıya evrilmiştir. Bölümümüz, "Dünyanın En Etkili Bilim İnsanları" listelerinde yer alan seçkin akademik kadrosuyla, öğrencilerini sadece teorik bilgilerle değil, araştırma, teknoloji ve toplumsal fayda odaklı bir vizyonla donatmaktadır.
Laboratuvar altyapımızda (Beslenme İlkleri, Besin Kimyası ve Mikrobiyoloji, Antropometri) öğrencilerimize sunduğumuz pratik imkanları güncel müfredatımızla destekliyoruz. Saha deneyimlerimizi "Mesleki Uygulama" disipliniyle yürüterek, mezunlarımızın klinik karar verme ve problem çözme yetkinliklerini en üst düzeye çıkarıyoruz.
Sağlığın korunması ve geliştirilmesinde bilimin ışığında bizlerle birlikte yürümek isteyen tüm gençlerimizi Ankara Medipol ailesine bekliyoruz.
Prof. Dr. Nevin ŞANLIER
Bölüm Başkanı